lördag 28 januari 2012

Rutor

Wool-eater-rutor
Och när virklusten ändå blir för stor (apropå mitt förra inlägg) så har jag ju alltid mina wool-eater-rutor att virka på. Fyra på bilden, ytterligare en är på vift (!) och en är på andra varvet. Jag ska bara göra sex stycken och göra de så stora som garnet räcker till så får vi se om det blir en pläd eller bara en liten knävärmare till soffan. Virkar i ett 3-trådigt melerat garn från Ullcentrum.

Sandor älskar rutorna, speciellt vill han hålla i den jag virkar på...

2 kommentarer:

  1. Vilken söt bild på Sandor!! Nu är det vår tur att va hemma, Adam kräktes i går morse så nu ugglar vi inomhus idag och förhoppningsvis är det dagis imorgon...

    SvaraRadera
  2. Glömde ju säga att jag har gett dig en liten utmaning på min blogg :)

    SvaraRadera