lördag 18 februari 2012

Syfestivalen våren 2012

Jaha, så var det dags för syfestival igen. Känns som de kommer tätt på varandra. Eftersom jag shoppade loss i höstas så hade jag tänkt hoppa över den här gången. Men med utsikt att få träffa en god vän och att få göra en härlig fredagsutflykt med Sandor så bestämde jag mig ändå för att gå. Det bästa var att få träffa Yvonne, annars var det mycket som en repris av hösten och som sagt höstens syfestival hade jag redan så färskt i minnet.
Men det blev iallafall trikåtrasor denna gång (som jag spanat in länge och även försökt virka med mormors gamla mattrasor) och nu kan jag inte bestämma mig om det ska bli en liten skål/korg till alla Wii-kontroller som ligger huller-om-buller i vardagsrummet eller om jag ska virka denna väska. Jag köpte även härligt bomullsgarn i grått och rosa för att virka en sådan här kudde. Nu ska jag bara försöka kroka färdigt en grytlapp som jag håller på med innan jag börjar med ovanstående projekt. Tror ni jag klarar det?

1 kommentar:

  1. Hej
    Det var verkligen kul att vi kunde ses en snabbis på mässan. Det var höjdpunkten :)
    Spännande mönster på kudden. Den ser roligt ut att göra. Jag gjorde en kudde för ett tag sedan med massor av små rosor. Den var riktigt kul att virka. Hälsa! /Yvonne

    SvaraRadera