tisdag 11 november 2014

Blåser liv i bloggen

Försiktigt, försiktigt så kisar jag när sidan laddas. Jo, den finns kvar, bloggen. Jasså, det var så här den såg ut när jag lämnade den. Inte snygg. Byter tema, fortfarande inte snygg, inte personlig. Det får vara så nu.

Det fanns en anledning till att jag slutade blogga, det var inte kul längre. Det finns en anledning att jag försiktigt blåser liv i den igen. Det har dykt upp ett projekt, ett roligt och spännande projekt. Ett projekt som kräver en blogg. En projekt som utmynnar i en kofta till mig.

För även om bloggen har legat nere så har inte pysslandet gjort det. Faktiskt har jag varit ganska produktiv på sistone och många fina gåvor har det blivit till kära vänner och familj.

Jag känner mig redo för koftan, den här koftan, http://stickamera.se/nu-satter-snart-var-knit-along-igang-bli-med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar